Livrare și retur

LIVRARE

RETUR

Înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe www.supraveghere.ro iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:

  • dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
  • dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi prin transfer bancar.
  • pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului.

COSTURI DE RETUNARE:

Suma rambursată în urma returului va fi cea achitată de client la plasarea comenzii (suma ce include și taxa de transport pentru livrarea inițială a comenzii către client dacă transportul nu a fost gratuit).

Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care ați primit coletul inițial (SameDay sau Fan Courier) și costul va fi suportat integral de dvs.

ADRESA PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR ESTE:

Enni Vision S.R.L. – Str. Calea Giulești, Nr. 255, Sector 6, București, România.

Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, la adresa comenzi[at]supraveghere.ro sau telefonic la numărul 021/2322227 (disponibil de Luni până Vineri, în intervalul orar (09.00 -17.00). Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.

Condiții pentru returnarea produselor:

  • Să ne înștiințați prin e-mail sau telefonic, în termen de 15 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.
  • Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.
  • În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuie împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

Enni Vision S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.

Garanția

Pentru articolul/produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 15 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere de mai jos.

Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință indelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere de mai jos.

Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.

În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei Enni Vision S.R.L. la adresa comenzi[at]supraveghere.ro sau la numarul de telefon 021/2322227, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediati produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.

Modalități de asigurare a garanției:

  • repararea produsului
  • Înlocuirea produsului
  • Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
  • Termenul de soluționare a unei garanții este de 30 zile calendaristice

Clienții beneficiază de garanție în urma acceptării condițiilor din site, însă la cererea expresă a fiecăruia, documentul poate fi printat și inclus în colet.